.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساروي ها پياده روي خانوادگي برگزار کردند
ساروي ها پياده روي خانوادگي برگزار کردند

همزمان با دهه کرامت، ساروي ها که تعدادشان به ده ها هزار نفر مي رسيد، صبح روز جمعه در يک همايش پياده روي خانوادگي با عنوان رهروان مهر رضا (ع) شرکت کردند.

به گزارش ايرنا، همايش پياده روي خانوادگي با همت اداره کل تربيت بدني مازندران و با حضور وهمکاري هيات هاي ورزشي، استاندار، تعداي از نمايندگان مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي و شهروندان ساروي برگزار شد.

دراين همايش خانواده هاي شرکت کننده، مسير سه کيلومتري ميدان خزر ساري تا پارک "صفر آباد" در محور خزر آباد را پياده پيمودند.

"سيدمحمد کريمي" استاندار مازندران در اين همايش با اختصاص يک دستگاه خودروي سوار به منظور قرعه کشي واهدا به شرکت کنندگان در اين پياده روي خانوادگي در سخناني ترويج ورزش همگاني، سلامتي و نشاط عمومي را از اهداف اصلي اين همايش دانست.

وي بر نشاط و بالندگي جامعه با داشتن بدن سالم تاکيد کرد و گفت: حضور اعضاي خانواده در ورزش همگاني پياده روي يک امر پسنديده در ورزش است.

وي در بخش ديگري از سخنانش به سفر اخير رهبر معظم انقلاب به مازندران و سه دوره سفر رييس جمهوري به مازندران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اين استان مورد توجه خاص قرار دارد و مردم مازندران از اين توجه به خود مي بالند.

بنابر اين گزارش "حيدري "رييس فدراسيون ورزش همگاني نيز حضور ساروي ها در اين همايش را بي نظير خواند و گفت: ورزش همگاني با برگزاري اين گونه همايش ها فراگير شده است.

وي به برگزاري همايش پياده روي در ديگر شهرهاي مازندران و ساير استان هاي کشور اشاره کرد و گفت: استقبال از اين ورزش و اين برنامه ريزي ها مطلوب بوده است.

به گزارش ايرنا اين همايش با حضور تعداد زيادي از ورزشکاران و قهرمانان سرشناس به خصوص قهرمانان کشتي برگزار شد و حضور جدي جوانان، نوجوانان و بانوان دراين پياده روي خانوادگي نشاط خاصي به آن بخشيده بود .

در اين همايش دو دستگاه خودرو سواري، 20 دستگاه دوچرخه ، تعدادي سکه بهار آزادي، زيارت خانه خدا و سفر به سوريه به عنوان جايزه به قيد قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

ساري مرکز استان مازندران داراي حدود 500هزار نفر جمعيت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.